Alla inlägg under december 2007

Av Lisa Ullström - 20 december 2007 18:08

Some people search this world for gold
When all they really need is just a hand to hold

Sometimes we make the greatest treasure just slip away

With the words we forget to say

To many times

And allways after all

Love is all that matters

And after everyhing

One thing remains the same

One thing we can not change

We all have one heart

One heart needs another

And after everything

One thing remains the same

One thing we can not change


Av Lisa Ullström - 20 december 2007 17:49

Läget just nu är ungefär så här: I Tisdag var det älskade Madeleine Montgomeys födelsedag! Stora artonårsdagen äntliiiigen! Imorgon är det Fredag och det skulle bli Maddes debut på krogen och jag kan som vanligt inte följa med ut på grund av att jag jobbar Fredagarna men istället gick Erika, Ellen, Nancy och Madde M ut i Tisdags. Madelene K fick en fråga i ett sms om hon ville med ut. Var det någon som ringde eller sms:ade mig? -Nej! Självklart inte, men men dem kanske glömde bort det?

Jag har fått höra saker idag som jag inte fått höra någonsin:


1. Mitt liv går ut på att tjata på dig och det är jag jävligt trött på. Trött på livet! Orkar ingenting, har inte lust med någonting!


2. Det var inte bestämt, det bara blev kanske var därför dom inte hörde av sig till dig?

3. Det går inte att prata med dig!


Alltså idag fick jag säga den största lögnen någonsin för att få slut på en jävla diskussion. Det uppskattades ju jättemycket och "man" blev ju väldigt glad, men din jävel! Jag menade det inte! Jag menade det inte för fem jävla öre!


Jag är trött på äckliga ursäkter och dåliga jävla bortförklaringar! Kom med något bättre någon jävla gång! Något som någon jävel faktiskt kanske kan tro på! Jag är så jävla, jävla, jävla, förbannad jävla trött på lögner och skit som inte stämmer! Jag är trött på folk som inte kan hålla käfft utan att snacka skit, jag är trött på att folk inte bra kan ställa en jävla fråga rakt i mitt ansikte istället för att fråga andra! Om det handlar om mig är det väl faan jag som vet bäst? Jag är trött på folk som anklagar folk för saker utan en aning om hur läget egentligen är! Jag är så jävla trött!

Av Lisa Ullström - 19 december 2007 07:38

Sitter hemma och väntar på att klockan ska bli halv nio så jag kan cykla till bussen! Är så jävla kallt ute faan och jag är så förbannat trött! Slutar skolan idag iallfall och mycket bättre kan det knappast bli! Efter skolan ska jag kila hem, packa min väska och sen kommer Johan och Tobbe och plockar upp mig hemma.. Sen ska vi till Marieberg. Måste fixa mammas julklapp/födelsedagspresent och jag måste visa Johan vad som står högst upp på min önskelista, hahaha! :D


Just nu: Dr Dre - I Just Wanna Fuck You!

Av Lisa Ullström - 18 december 2007 22:15

Idag har varit en jävligt jobbig dag! Gått på marieberg i timmar och allt var bra sen vände allt på två sekunder! På grund av oförstående människor! Att det ska vara så jävla svårt att förstå! Helvete!

Av Lisa Ullström - 18 december 2007 07:55

Madeleine fyller 18 år idag! :D




Och en annan sak! Ni som skriver till mig för att jag umgås med en killkompis har fått jävligt fel uppfattning av situationen så håll er borta!






Horer!

Av Lisa Ullström - 17 december 2007 19:28

Jag tror att jag är det nu!

Av Lisa Ullström - 17 december 2007 19:15

Det är ju meningen att man ska skriva om tankar och funderingar i sin blogg. Det kan bli rätt personligt att göra det och dessutom känslomässigt. Det här året har varit fyllt med många olika känslor. Glädje, frustration, ilska, lycka, sorg och massa andra jobbiga, konstiga känslor.

Det här året har min kärlek till Daniel ersatts av en saknad tack vare Johan. Innan Johan har jag varit tillsammans med killar enbart för att komma över Daniel och det har inte hjälpt men känslor går inte att tvinga fram eller bort. Jag känner väldigt starkt för Johan och Daniel är min första kärlek som jag aldrig kommer att glömma and Im gon leave it like that.


Bortgångna släktingar lämnar kvar stor saknad och en massa saker som gör att man aldrig glömmer dem. Farmor, mormor som jag älskar så mycket gick bort med väldigt kort mellanrum.. Det sista farmor sa var: Lisa!


Några få, inte hårda slag på min före detta bästa vän och se tårarna från hennes kind falla gjorde mig ingenting för hon gjorde samma sak tillbaka. Jag kom över det för första gången på dem tio åren som vän med henne och jag mår bra utan henne vilket känns bra!


Det här året har varit rätt bra, jag har gjort så mycket som jag velat göra. Jag, mamma och Johan gjorde om mitt rum, vi åkte till en massa städer och festade, badade och umgicks med varandra, vänner och nytt folk. Jag och Zana var på en resa bortom denna värld och dom två veckorna var dem bästa i mitt liv.


Way of life:

Av Lisa Ullström - 17 december 2007 10:10

Iag åker Johan hem till sig i Fellingsbro och lämnar mig hemma helt ensam :/ Tråkigt som fan! Skolan slutar på Onsdag tror jag och det ska bli skönt som fan med lov. Om ungefär 9 dagar åker Jag och Johan till England och vi ska fira nyår där så det ska bli jävligt skönt!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards