Alla inlägg den 20 december 2007

Av Lisa Ullström - 20 december 2007 18:51

Confused, not anymore
I mean at one point I thought I was wrong
But you see he lied, he cheated,
he betrayed me, then he left
But I won't hurt anymore
Cause now all my pain is gone
So long.

So long to all my pain
Goodnight to my heartache
Goodbye sorrow
I wont cry no more
I’m leaving ...(i'm leaving)

If you would only treat me right
I’d stay here by your side
But I am down to my last cry
So I’m leaving you goodbye
You turned away from opportunities
To sit and talk things through
But now when I’m saying I’m leaving you
You have so much to prove

So long to all my pain
Goodnight to my heartache
Goodbye sorrow
I wont cry no more
I’m leaving tomorrow

Stop writing me sweet letters and
Calling me on the phone
We argued constantly when I saw you
Always left me in the cold
I made the choice to finally go
Cause I cant stand this pain
Its time for my last tear to fall
And me to smile again

So long to all my pain
Goodnight to my heartache
Goodbye sorrow
I wont cry no more
I’m leaving tomorrow

Sorrows and heartache goodbye
I’m leaving you
Don’t wanna meet again
Has got to be the end
The end

The sun will finally shine on me
And clouds will drift away
There’s something that’s in store for me
That’s my brighter day

So long to all my pain
Goodnight to my heartache
Goodbye sorrow
I wont cry no more
I’m leaving tomorrow

So long to all my pain
Goodnight to my heartache
Goodbye sorrow

Now I just cant wait
Tomorrow’s too late
I’m leaving you today

Av Lisa Ullström - 20 december 2007 18:08

Some people search this world for gold
When all they really need is just a hand to hold

Sometimes we make the greatest treasure just slip away

With the words we forget to say

To many times

And allways after all

Love is all that matters

And after everyhing

One thing remains the same

One thing we can not change

We all have one heart

One heart needs another

And after everything

One thing remains the same

One thing we can not change


Av Lisa Ullström - 20 december 2007 17:49

Läget just nu är ungefär så här: I Tisdag var det älskade Madeleine Montgomeys födelsedag! Stora artonårsdagen äntliiiigen! Imorgon är det Fredag och det skulle bli Maddes debut på krogen och jag kan som vanligt inte följa med ut på grund av att jag jobbar Fredagarna men istället gick Erika, Ellen, Nancy och Madde M ut i Tisdags. Madelene K fick en fråga i ett sms om hon ville med ut. Var det någon som ringde eller sms:ade mig? -Nej! Självklart inte, men men dem kanske glömde bort det?

Jag har fått höra saker idag som jag inte fått höra någonsin:


1. Mitt liv går ut på att tjata på dig och det är jag jävligt trött på. Trött på livet! Orkar ingenting, har inte lust med någonting!


2. Det var inte bestämt, det bara blev kanske var därför dom inte hörde av sig till dig?

3. Det går inte att prata med dig!


Alltså idag fick jag säga den största lögnen någonsin för att få slut på en jävla diskussion. Det uppskattades ju jättemycket och "man" blev ju väldigt glad, men din jävel! Jag menade det inte! Jag menade det inte för fem jävla öre!


Jag är trött på äckliga ursäkter och dåliga jävla bortförklaringar! Kom med något bättre någon jävla gång! Något som någon jävel faktiskt kanske kan tro på! Jag är så jävla, jävla, jävla, förbannad jävla trött på lögner och skit som inte stämmer! Jag är trött på folk som inte kan hålla käfft utan att snacka skit, jag är trött på att folk inte bra kan ställa en jävla fråga rakt i mitt ansikte istället för att fråga andra! Om det handlar om mig är det väl faan jag som vet bäst? Jag är trött på folk som anklagar folk för saker utan en aning om hur läget egentligen är! Jag är så jävla trött!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards