Alla inlägg den 14 december 2007

Av Lisa Ullström - 14 december 2007 12:42

Sitter hemma hos Evelina just nu! Ska jobba ikväll och är trött som fan!
Johan skulle upp på stan men han "vän" svek honom så det blev ju inte av! Så jävla trött på folk..

Iallafall så ska jag åka hem snart, fixa lite hemma, fixa mig själv sen blir det jobbet. Planen var att vi skulle gå ut på krogen imorgon men jag har nog festat klart för den här veckan. Ska nog ta ett glas vin och bara chilla istället!


Varit hos Evelina idag och sen åkte jag hem, fixade mig och åkte till Evelina igen. Lockade håret och fixade sen åkte vi till stan och åt på Palette!
Min Johan var däng när han kom dit. Har varit tillsammans med hjärtat i sex månader och aldrig sett han så där jävla full och hans röst haha, lät som någon helt annan! Han är så gullig!

Sen blev det jobb, segt som faan med bilder men sen jävlar rullade på och slutade riktigt bra!

Makke och Johan kom och hämtade mig på Kåren vid kvart över ett, vi umgicks en stund och sen blev jag hämtad av Vigdis på Stortorget.


NU: sitter jag hemma framför datan med en massa jobb att göra. Ska lägga upp bilderna på efterfesten och mina ögonlock är så tunga. Vill bara sova men men gör det hellre idag/inatt så jag kan sova ut imorgon och ha dagen fri! Gonatt, sov gott!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards