Alla inlägg under januari 2008

Av Lisa Ullström - 8 januari 2008 21:32

Jag vill inte bråka mer. Det finns inte en enda bra anledning till att vi tjaffsar om små onödiga saker hela tiden. Det finns inte en enda. Snälla, försök förstå, att vissa saker inte behövs sägas, så ska jag också tänka mig för. Jag vill inte bli sårad och jag vill inte såra dig. Jag har hört och förstått att om man älskar varandra så kan man lösa allt och jag har sett så jävla många förhållanden gå i kras trots att dem säger att dem älskar varandra. Du och jag tycker om varandra och har hittills löst allt! Borde vi inte kunna lösa sådana här små saker då med? Jag tycker om dig mer och mer med tiden som går men jag vill inte bråka och tjaffsa. De tär bara onödigt! Jag tycker om dig!

Av Lisa Ullström - 8 januari 2008 18:15

Idag har jag spenderat en liten timma i skolan för att diskutera projektarbetet och hur vi skulle lägga upp allting. Det gick rätt bra men nu måste vi komma igång och få det gjort. Iallafall så plockade mamma och pappa upp mig i skolan och så åkte vi hemåt. Jag sitter just nu och pluggar. Har gjort det hela dagen förutom när vi tog bort alla julprylar från granen och när vi åt! Johan kom hem för en stund sen och ikväll blir det väl film.


Planerna för helgen är redan på väg att styras upp iallfall! Jag tror att det blir Stockholm faktiskt! Ronja och Johanna är också där över helgen så det kanske blir utgång med dom! :) Kommer inte kunna åka dit på länge så det är bäst att jag passar på nu! Cya!

Av Lisa Ullström - 7 januari 2008 18:15

Första dagen i skolan efter jul och nyår. Inte nice! Tråkigt som faan och hade inga viktiga lektioner eller något. Så jag åkte hem och nu har jag städat klart! Städat hela dagen. Nu är det jääääätttefint :)


Tog några bilder på vägen hem :)

Av Lisa Ullström - 6 januari 2008 12:41

Sitter hos Johan i Fellingsbro, nyvaken och skapligt bakis. Han är ute och jagar men kommer väl snart. Idag har vi sju månader tillsammans! Känns riktigt bra. Vi ska äta kinamat idag och sen gå på bio! Mys, mys, mys..


Bilder och text från gårdagen kommer senare! ;)

Av Lisa Ullström - 5 januari 2008 09:00

Riktigt rolig kväll! Idag firade vi Martina! :D Weey!

Av Lisa Ullström - 4 januari 2008 20:14

Med Evelina :)

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards