Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

Nyårsfirandet.

Av Lisa Ullström - 1 januari 2009 03:23

Hejsan! Tidigare "igår" skjutsade Johan iväg mig och Jonna till Öster, ungefär vid Behrn Arena och vi förfesta hos Jennifer med bland andra Emma och några andra som jag inte kände. Vi var bara där en liten stund, drack lite cider, umgicks och sen drog vi på oss alla kläder och gick till festen som vi var bjudna till. Väl framme träffade vi Judith och henns kusin och vi kom knappt in eftersom att vi var sju personer. Med nöd och näppe kom vi in och det var inte värt för det var bara en massa snorungar (iallafall tyckte jag det). Fulla snorungar som inte lärt sig vart gränsen går och när man slutar dricka utan att hinna bli äcklig, jobbig och spy ner hela sig själv. Hur som helst så var vi inte där ens en timma innan vi drog vidare och jag ville bara komma där i från så jag gick i förväg och när jag stod och skulle gå över övergångsstället vid Mc donalds så stod Atal där med sin bil så han gav mig skjuts till Järntorget. Väl framme sprang jag in på Videobiljaren för att gå på toa och sen gick jag ut och då hade Jonna, Judith och hennes kusin kommit fram så vi ställde oss så nära slottet vi kunde komma och jag satte igång och fotade alla fyrverkerier. Vid tolvslaget fick jag en nyårspuss av Jonna och så knäppte jag bilder som aldrig förr. Jag vart riktigt nöjd med många men har valt ut några stycken som får hamna här på bloggen.


Efter att fyrverkerierna tagit slut så hängde vi lite på Järntorget, inte speciellt roande men vi väntade på att efterfesten skulle styras. Pallar inte berätta hela historien men efter många om och men drog vi och mötte Judith och hennes kusin igen och drog med dom hem till Judiths bror och efterfestade med en massa spanjorer vilket var mycket trevligt. För ca en timma sen plockade Johan upp mig där borta och vi är nu hemma. Jag har precis ätit lite och vi ska lägga oss och sova nu för Johan mår fortfarande inge vidare och jag är helt slut. Det var en guld kväll, mycket lugn faktiskt och väldigt luhnt på alkoholfronten vilket ju är lika bra! Men jag återkommer såklart i morgon, kanske med mer bilder! Hoppas hur som helst att erat nyår varit bra och över förväntan. Gott nytt år allihopa! Sov gott, L!

Dessa sex bilder tog jag så klart idag på tolvslaget när jag stod på Järntorget i kväll.  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Ullström - 22 februari 2009 02:58

Tänkte bara skriva ett sista inlägg i den här bloggen eftersom att det fortfarande kommer in folk här på bloggen! Jag har som sagt en ny där jag heter: lisaullstrom.devote.se! Hoppas vi ses där! Ha det så bra! /Lisa! ...

Av Lisa Ullström - 9 januari 2009 23:25

HEJ IGEN! JAG HAR BYTT BLOGG SÅ NI VET. NÅGRA VERKAR HA MISSAT DET SÅ HÄR HAR NI MIN NYA BLOGG: LISAULLSTROM.DEVOTE.SE! ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 22:08

Jag länar härmed bloggagratis för att flytta till devote.se men just nu finns det inte mycket för er att läsa. Det kommer, det kommer. /L. (skriver ut bloggnamnet sen när jag fått fixa klart den lite mer) ...

Av Lisa Ullström - 6 januari 2009 21:20

Idag har jag och min älskade Johan varit tillsamans i 19 underbara månader! [v] ...

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards