Alla inlägg den 10 november 2007

Av Lisa Ullström - 10 november 2007 19:53

Pappa skulle på något jobb i Sthlm och mamma frågade om jag ville följa med! Kunde självklart inte banga så vi plockade upp Carro vid sextiden på morgonen och åkte mot Sthlm. Väl framme skulle vi leta oss fram till stan från Kista och det gick väl okey, haha! Fram kom vi och vi mötte upp Adam och Aksu, mina kära Gran Canaria-vänner! Vi käkade och gick runt lite. Jag köpte en Adidaströja och så tog vi en massa kort! Det var första gången jag träffade Adam sen resan och Aksu hade jag inte träffat sen Mars, April någon gång! Roligt hade vi!

Av Lisa Ullström - 10 november 2007 19:07

Helt underbar dag! Efter lång tid av grå himmel, ingen sol och en massa regn så kom solen fram med vita fina moln och Annelie och Evelina var redo för att bli fotade. Perfekt dag var det och bilderna blev strålande bra! Mycket glädje var det idag!

Evelina och Annelie trodde att dom kunde gunga två på en gunga så den brast! Dom fick ont i röven och skrattade så att dom höll på att kissa på sig!

Jag ramlade under en bro nere i Almbro med kameran i handen ungefär tre gånger. Varje gång var jag nära på att ramla ner i vattnet men vad gör man inte för att få en bra bild!

Presentation

Omröstning

Vad vill ni se mer av?
 Bilder/foton
 Mig
 Vad jag har för mig
 Mina nära och kära

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards